piątek, 20 listopada 2009

I'm such a fool

męczy mnie już wszystko.
a) to, że czas się brać za siebie i coś robić, a ja tradycyjnie nic w tym kierunku nie czynie.
b) to, że muszę wreszcie poważnie pomyśleć o studiach, a nie wiem co robić.
c) to, że życie jest nie fair, a ja jestem tą osobą, która zawsze dostaje po dupie.
d) to, że wszyscy dookoła męczą mnie z tą głupią maturą i studiami.
e) to, że nie mam żadnego talentu i nic nie potrafię robić.
f) to, że jestem tak niezdecydowana, że nawet głupiej kurtki nie potrafię wybrać.
g) no i, że jestem głupia jak nie wiem co...

mamy mały dramacik...
żalowe ze mnie dziecię.

ostatnimi czasy podobają mi się tylko narcystyczne focie i testy na Facebooku.

3 komentarze:

angela pisze...

a ja podchodzę do matury hoptymistycznie bo to dopiero za rok ;D

Maugoska pisze...

o marto marto! mamy to juz prawie za soba!:D

Patricia pisze...

hejhej , ja tez ;*